Πριν την επιστροφή του ή των προϊόντων θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του Healthpoint.gr.
Σε περίπτωση αλλαγής με επιθυμία του πελάτη:
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης, η οποία αναγράφεται στο έγγραφο φορτωτικής της εταιρείας courier από την οποία το παραλάβατε, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής. (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία )
Παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες για την διαδικασία επιστροφής των προϊόντων η οποία είναι η ίδια είτε πρόκειται για επιστροφή είτε για αλλαγή προϊόντος.
• Αλλαγές / επιστροφές γίνονται μόνο σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί ηλεκτρονικά από το HealthPoint.
1. Αποστείλετέ μας email στο info@healthpoint.gr προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής του προϊόντος από το e-shop μας με συμπληρωμένη τη φόρμα που βρίσκετε εδώ
2.Το προϊόν θα επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του και θα αποστέλλεται ΓΟΥΝΑΡΗ 123 ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ 16561. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος.
• Μαζί με το προϊόν θα επιστραφούν άθικτα και σε άριστη κατάσταση όλα τα «έγγραφα», τα οποία συνόδευαν το προϊόν και αποδεικνύουν τη συναλλαγή (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό/ καρτελάκι).
• Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση τόσο αυτό όσο και τα έντυπα /καρτελάκια που τυχόν το συνοδεύουν.
· Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου δώρου ή προσφοράς δεν θα γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.
3. Παραλαμβάνουμε το προϊόν, ελέγχουμε την κατάσταση του όπως και την ύπαρξη των σχετικών συνοδευτικών και προχωράμε στην επιστροφή των χρημάτων σας κατά τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επιλέξατε όταν πληρώσατε.
· Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.
· Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, μας αποστέλλετε μέσω email τον τραπεζικό σας λογαριασμό IBAN (σε περίπτωση που η αρχική πληρωμή είχε πραγματοποιηθεί με κατάθεση ή αντικαταβολή) ή πιστώνουμε την πιστωτική σας κάρτα εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.
• H παροχή πιστωτικού υπολοίπου δεν είναι διαθέσιμη
· Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή των προϊόντων να γίνεται με δελτίο αποστολής.
• Τα έξοδα αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.
· Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό.
Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
Αλλαγή προϊόντος
Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή επιστρέφετε το προϊόν ακολουθώντας τη διαδικασία επιστροφής και προχωράτε σε εκ νέου παραγγελία.
Σε περιπτώσεις λανθασμένων, κατεστραμμένων ή γενικότερα ελαττωματικών προϊόντων.
Σε περιπτώσεις λανθασμένων, κατεστραμμένων ή γενικότερα ελαττωματικών προϊόντων, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα με την προϋπόθεση πως τα αντικείμενα αποστέλλονται στο Healthpoint με την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε (σε διαφορετική περίπτωση δεν θα παραλαμβάνονται).
Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και τα αποδεικτικά αγοράς.
· Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό.
Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
Όταν πωλήθηκαν περισσότερα πράγματα και μερικά μόνο είναι λάθος ή ελαττωματικά, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται σε αυτά.
Ακύρωση παραγγελιών
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέχρι και 1 ώρα μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής διαδικασίας.
Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί, συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας ή αλλαγή διεύθυνσης ή πληρωμής , μπορείτε να στείλετε email στο info@healthpoint.gr Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη μέχρι τη στιγμή που ενημερώνεστε για την αποστολή της παραγγελίας σας μέσω email. Μετά από αυτό το σημείο δεν υπάρχει δυνατότητα για ακυρώσεις ή αλλαγές στην παραγγελία σας.